Je bent hier:  nl  /  Disclaimer

Disclaimer

De inhoud van www.stichtinggeton.nl is eigendom van Stichting GetOn (de uitgever). De uitgever verschaft de inhoud van de webpagina in de staat waarin deze zich feitelijk bevindt, zonder garantie of waarborg ten aanzien van de deugdelijkheid, geschiktheid voor een bepaald doel of anderszins.

De uitgever is niet aansprakelijk voor schade die is of dreigt te worden toegebracht en voortvloeit uit of in enig opzicht verband houdt met het gebruik van de website of met de onmogelijkheid de website te kunnen raadplegen. De uitgever is gerechtigd om informatie te verwijderen of te wijzigen zonder gebruikers daarvan op de hoogte te stellen.

De uitgever is niet verantwoordelijk voor de inhoud van gekoppelde websites, pagina’s of bestanden (links). Het opnemen van koppelingen naar websites of bestanden van derden betekent niet noodzakelijk instemming van de uitgever met de inhoud van de genoemde websites of bestanden.

De uitgever verzamelt gegevens van personen op een vrijwillige basis, wanneer bezoekers informatie aanvragen, zich aanmelden voor een nieuwsbrief, of andere informatie of dienstverlening aanvragen. Deze gegevens zullen nimmer vrijwillig aan derden ter beschikking worden gesteld. De uitgever poogt de privacy van de bezoeker te allen tijde zo goed mogelijk te beschermen.

Jouw gebruik van de website www.stichtinggeton.nl houdt acceptatie van deze disclaimer in. Ben je het niet eens met deze disclaimer, gebruik deze website dan niet.