Je bent hier:  nl  /  Nieuws  /  Nieuwsbrief

Nieuws      Archief      Aanmelden Nieuwsbrief     Nieuwsbrief

Nieuwsbrief november 2016

GetOn nieuwsbriefIn deze Nederlandse nieuwsbrief lees je over ons nieuwe bestuur, de samenwerking met PATCH, het 10-jarig bestaan van de GetOn school en veel meer...

Nieuwsbrief mei 2016

In deze nieuwsbrief lees je o.a. over het tienjarig bestaan van de GetOn school, het strategische plan "GetOn 2020", het "Mail of Africa succes", de cijfers over het afgelopen jaar en nog veel meer. klik hier

Nieuwsbrief december 2015

In onze nieuwsbrief lees je o.a. over de GetOn Graduation, het Tshwane Wi-Fi project, GetOn in de media, onze cursussen en evenementen, het Action Breaks Silence project en de meest recente statistieken. klik hier

Nieuwsbrief september 2015

In deze eerste nieuwsbrief in een “ander jasje” lees je o.a. over het GetOn Enterprise Development programma, over de samenwerking tussen GetOn en de University of South Africa (UNISA), over de nieuwe GetOn bibliotheek, de training van Action Breaks Silence, de events van de afgelopen weken en natuurlijk lees je in deze september nieuwsbrief ook weer alles over onze cursussen, statistieken, lesgeld en open dagen. Klik hier

Nieuwsbrief mei 2015

In deze nieuwsbrief leest u o.a. dat GetOn 400 vrijwilligers heeft geplaatst in Zuid Afrika. Verder in deze uitgave nieuws over onze "Adopteer een Student" mogelijkheid, de Ringvaart Regatta en de Valentijns Dag actie, onze cursussen, partners, statistieken en tot slot een persoonlijke noot van onze manager en een bestuurslid. Klik hier

Nieuwsbrief december 2014

In deze nieuwsbrief leest u o.a. over de groei van het succes van GetOn de afgelopen jaren, de november 2014 Graduation, nieuws van Stichting GetOn, evenementen rond Internationale Vrouwen Dag en Heritage Day, informatie over onze cursussen en workshops en nog veel meer! klik hier

Nieuwsbrief augustus 2014

In deze nieuwsbrief leest u o.a. over cooperaties, de GetOn sportweek, het Youth Day Event, de GetOn juni 2014 Graduation, onze Enterprise Development projecten en natuurlijk komen ook in deze editie al onze cursussen uitvoerig aan bod.

klik hier

Nieuwsbrief april 2014

Lees alles over de succesvolle Open Dag, de Health en Wellness Workshops, succesverhalen van de studenten, de statistieken over het afgelopen jaar, de Entrepreneur Workshops en nog veel meer. klik hier

Nieuwsbrief december 2013

Lees alles over "Dreams come true", het Vogelpop Event, succesverhalen van onze studenten, GetOn Graduation, berichten uit de media, statistieken en meer.

klik hier

Nieuwsbrief augustus 2013

Lees alles over onze "enterprise development project", de GetOn sportweek, succesverhalen van onze studenten, de "Mandela day campaign", statistieken en meer.

Door onze marketing inzet is het gelukt om GetOn te presenteren in meerdere kranten zoals The Pretoria News en Sunday Times en afgelopen maand zelfs op de Zuid Afrikaanse TV in SABC Morning Live! Deel ons succes ook binnen je eigen netwerk! klik hier

Nieuwsbrief april 2013

Met uiteraard de laatste ontwikkelingen rondom ons Skills Development Centre, een nieuw Partnership, succesverhalen van studenten, ervaringen van een GetOn donateur en "The Can Campaign". klik hier

Nieuwsbrief november 2012