Je bent hier:  nl  /  Projecten

We Live Project Noord-OegandaGetOn start met haar eerste project in Oeganda!

In mei 2018 hebben Stichting GetOn en ACSET Uganda besloten samen het ‘Women’s Livelihood Improvement’ Project in Noord-Oeganda op te zetten.

Doelstelling

De doelstelling van het Women’s Livelihood Improvement project (‘We-Live’) is om in de regio Alebtong in twee jaar tijd de voedselzekerheid en economische situatie van 1.200 vrouwen -met name alleenstaande moeders en verzorgsters van wees- en andere kwetsbare kinderen- te verbeteren....  lees verder

WeLive project in Alebtong, northern UgandaGetOn starts with its first project in Uganda!

In May 2018, the GetOn Foundation and ACSET Uganda decided to implement the ‘Women’s Livelihood Improvement’ Project in northern Uganda.

Project Goal

The goal of the Women’s Livelihood Improvement project (‘We-Live’) is to improve the food security and economic situation of 1,200 women...  lees verder

My Body is My Body logoMy Body is My Body

Stichting GetOn kwam tijdens haar ondersteunende werk voor organisaties die zich bezighouden met seksueel misbruikte kinderen, het belangrijke werk van de Britse not-for-profit 'My Body is My Body' tegen. Dit online en gratis muzikale preventieprogramma bestaat uit een volledig lesprogramma geschreven rondom vijf liedjes. De liedjes zijn verwerkt tot een leuke, positieve, kleurrijke animatie waarin een cartoonpoppetje genaamd Cynthie elk liedje inleidt met een belangrijke boodschap voor de kinderen....  lees verder