Je bent hier:  nl  /  Wat kun jij doen?

Wat kun jij doen?

Momenteel zoeken wij:

Doe een gift

DoneerJe kunt doneren aan Stichting GetOn via iDEAL, PayPal, creditcard of door middel van een bankoverboeking, door op de rode knop te klikken.

Wat is '100% GetOn'?

Je hebt vast wel eens geld aan een goed doel gegeven. Via een collectebus of misschien zelfs door ieder jaar geld over te maken. Sta je er wel eens bij stil waar dit geld aan besteed wordt? 20% van je bijdrage gaat vrijwel zeker op aan kantoorkosten (overhead) of naar salarissen van de bestuurders. Erg jammer, want je hebt je geld vast met een ander doel gegeven. Bij GetOn gaat dat anders. ...  lees verder

Word GetOn vrijwilliger!

Wil jij met raad en daad Stichting GetOn steunen door mee te doen aan onze acties, heb je zelf een goed idee om GetOn te ondersteunen, wil je foto’s bewerken of teksten vertalen naar het Engels, ben jij goed in het online steun vinden voor onze acties? Laat het ons weten via info@stichtinggeton.nl

Lees hier de ervaringen van enkele van onze vrijwilligers....  lees verder

Schenken met belastingvoordeel

Het schenken met behulp van belastingvoordeel is dé manier om tot twee keer meer te kunnen geven dan jij eigenlijk wilt schenken. 'Slim Schenken', hoe werkt dat?

Bij een schenking is jouw donatie aftrekbaar van de belasting. Van elke euro die jij ons schenkt, ontvangt je maximaal de helft terug van de fiscus....  lees verder

GetOn heeft de ANBI status!

Stichting GetOn is door de Belastingdienst aangemerkt als een Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI). Dit betekent dat GetOn geen schenkbelasting of erfbelasting hoeft te betalen over de ontvangen schenkingen en erfenissen. Bovendien zijn giften aan GetOn aftrekbaar (binnen de daarvoor geldende regels)....  lees verder

Beleidsplannen en Jaarrekeningen

Voor ons Beleidsplan en Jaarrekening klikt u hier: Beleidsplannen en Jaarrekeningen